+371 67 08 04 08

APDROŠINĀŠANAS SPECIĀLISTS OGRES FILIĀLĒ

Darba pienākumu apraksts:



- Aktīva apdrošināšanas produktu pārdošana;
- Darbs ar esošajiem klientiem;
- Apdrošināšanas piedāvājumu sagatavošana un apdrošināšanas līgumu slēgšana.

Prasības kandidātiem:

- Labas komunikācijas un pārliecināšanas spējas;
- Orientēšanās uz mērķa sasniegšanu;
- Precizitāte, augsta atbildības sajūta un iniciatīva;
- Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
- Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanām;
- Ļoti labas datorprasmes (MS Office);
- Pieredze pārdošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs Tev piedāvāsim:

- Interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā;
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību;
- Iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
- Darbu draudzīgā un jaukā komandā, sakārtotā un ērtā darba vidē.
- Mēneša atalgojumu bruto 1000 - 1300 Eur.
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli ar norādi „APDROŠINĀŠANAS SPECIĀLISTS OGRES FILIĀLĒ” uz e-pastu: darbs@ban.lv Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai,ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.

Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: darbs@ban.lv