+371 67 08 04 08

Klientu menedžeris

Darba pienākumi:



- Esošo un potenciālo klientu konsultēšana par Baltijas Apdrošināšanas Nams AAS piedāvātiem pakalpojumiem;
- Sadarbība ar esošajiem klientiem un jaunu klientu piesaiste;
- Aktīva apdrošināšanas produktu pārdošana;
- Klientu konsultēšana, palīdzot izvēlēties atbilstošāko piedāvājumu un līgumu slēgšana.

Prasības kandidātiem:

- Labas komunikācijas prasmes un pārdošanas iemaņas;
- Orientēšanos uz mērķa sasniegšanu, un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
- Teicamas latviešu valodas zināšanas;
- Labas datorprasmes.

Mēs piedāvājam:

- Mēneša atalgojumu bruto no 1000 - 1700 Eur;
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem;
- Darbam nepieciešamo profesionālo apmācību.

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV ar norādi "Klientu menedžeris" uz e-pastu: darbs@ban.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati un darba intervijas laikā sniegtā informācija (gadījumā, ja Jūs tiksiet uzaicināts/-a uz darba interviju) tiks apstrādāti personāla atlases mērķim un “Baltijas Apdrošināšanas Nams” AAS tiesisko interešu nodrošināšanai, ciktāl tās attiecināmas uz personāla atlasi.

Papildu informācija par personas datu apstrādi — Privātuma politika;

Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: darbs@ban.lv